Ze szczegółów wiem, że maska była malowana parę lat temu (było to poprzednio w ogłoszeniu), ale właściciel twierdzi, że to była drobnostka, która nie wpłynęła na geometrię auta itd i zgadza się na dokładne oględziny/sprawdzenie.
Jest jakiś niewielki zaciek na masce i parę rys/obtarć na zderzaku/grillu.
Poza wymienionym w ogłoszeniu posiada jeszcze w wyposażeniu audio harman/kordon.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 07, 2014 23:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Hmm cena, myślę że w tej cenie powinien dać komplet kół, ponieważ nie jest to najbogatsza wersja. Brakuje:
- grzanych pupć:-D
- asr
- tempomat
- roleta tylnej szyby
Cena jedna z najwyższych, jeszcze niedawno była 22 tys.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Cena na pewno za wysoka i podobnie uważam, że powiedzmy od 19 tys razem z kołami można by się zacząć zastanawiać... Pod warunkiem, że faktycznie zadbany. Plusem na pewno są w/w naprawy i to, że od prywatnej osoby, a nie od handlarza.
Dzwoniłem dzisiaj w sprawie innego MG i aż śmiać mi się chciało po rozmowie z handlarzem (on nic nie wie, gdzie był walony i kiedy, takie sprowadził i NIE POSIADA testera lakieru, żeby sprawdzić, muszę sam przyjechać - ale że tył robiony co po klapie było widać nie zaprzeczył ). A w ogóle to stwierdził, że jak szukam nowego auta to poleca mi z SALONU
ja przyjmuję, że każde auto miało przygody - pytanie tylko jak duże
jeśli normalne stłuczki to wszystko jest w porządku, u handlarzy jednak za dużo jest wersji spawane 2w1
co do auta jeśli faktycznie zadbany i dopieszczany i stać się na taką kwotę to warto, natomiast ja uważam, że wszystko może się w kupowanym aucie zepsuć, nawet przez wzgląd na inny styl jazdy i trzeba być na to przygotowanym
Czujnik lakieru nie wykazał żadnych anomalii: drzwi, klapa, maska, błotniki - równo ok 140 nm. Zwłaszcza na klapie drobne obicia do ocynku.
VIS pracuje cicho, auto przyspiesza równo, prowadzi się pewnie, moc jest. Zawieszenie w czasie jazdy bez zarzutu. Hamulce bez zarzutu, nie ściąga.
Dość głośno w czasie jazdy, huczenie albo od opon albo od łożysk.
Auto z zewnątrz wygląda ładnie natomiast od środka duże objawy zużycia, jak to powiedział mój brat: "jakby ktoś przez 12 lat wsiadał i jeździł". Tapicerka podniszczona, alcantara mocno zmechacona, w niektórych miejscach na boczkach niewielkie dziury, zatarcia, lekkie rozdarcie na rancie fotela, nie działa w pełni joystick od lusterek, gęsty brud między przyciskami, drążek zmiany biegów podniszczony (nie wygląda na deklarowany przebieg), wybierak ciężko pracuje. Braki w chromie na różnych elementach.
Micros, echh zdjęcia zawsze kłamią - na nich wygląda całkiem przyzwoicie, szczególnie piękny kolor , BTW pewnie dlatego nie zamieścił sprzedający zdjęć wnętrza
Mechanika:
Wymienione sprzęgło+wysprzęglik, rozrząd, klocki, widać też, że wahacz oraz regenerowany przez użytkownika VIS. Zadbane. Brak błędów na kompie. Do wymiany sprężyny przód i to dosyć pilnie (rdza) oraz według uznania, tarcze przód (cienkie, wyraźny rant). Silnik pracuje równo na gazie i benzynie. W czasie jazdy auto zachowuje się poprawnie, nie ściąga przy prowadzeniu i hamowaniu, prowadzi się pewnie. Brak żadnych niepokojących odgłosów.
Osobiste odczucia: lekko zamula przy ruszaniu z jedynki na benzynie i gazie w zakresie 1-3 tys obr/min (w porównaniu do innego ZT czy mojego R420Si).
Wygląd zewnętrzny:
W ostatnim czasie lekko puknięty przód czego nie ma w ogłoszeniu. Małe (~2cm) pęknięcie zderzaka i lekkie wgniecenie maski (podobno sarna). Maska wcześniej pokryta matowym lakierem, bo schodził klar. Maska wygląda brzydko.
Przedni zderzak w/w pęknięcie + z drugiej strony zszedł klar na kilka cm.
Lewy reflektor - pajączek, prawy halogen paruje.
Zderzak tylni: lekko schodzi lakier pod listwą plastikową. Nie rzuca się w oczy. Wymieniony czujnik parkowania (bez lakieru).
Strona kierowcy: tył uderzony, szpachla. Zrobione ładnie z zewnątrz, ale czujnik lakieru: 600-900 nm. Te cienkie listwy na błotnikach lekko odstają (zaczepy). Podłoga w bagażniku od strony kierowcy cięta wzdłuż, blisko błotnika. Przednie i tylne drzwi malowane: ~240nm.
Reszta auta, słupki, błotniki, drzwi pasażera lakier OK 80-120nm.
Spasowanie klapy bagażnika: od strony kierowcy lekko odstaje.
Brak rdzy na elementach.
Wnętrze, wyposażenie:
Skóry oceniam 4/5. Brak pęknięć, normalne w tym modelu przetarcia w paru miejscach. Deska rozdzielcza poza jedną grubą rysą w ładnym stanie. Wyświetlacz komputera nie pokazuje paru linii. Boczek pasażera ruchomy: pewnie urwana spinka. Kangurki w fotelach lekko rozerwane. Urwana klapka tylnego nawiewu. Widoczne złe spasowanie łączenia podsufitki i platików środkowego słupka od strony kierowcy (demontaż). Wgniecona blaszka z logo MG na kierownicy.
Wszystko co było sprawdzane z wyposażenia (harman/kordon, lusterka, xenony, szyby, fotel) działa.
Felgi/opony lato: stan felg 3.5/5 (na każdej otarcia,odpryski na kapslach). Opony przód 1-2 sezony, tył ostatni sezon (b. niski bieżnik).
Felgi/opony zima: stan felg: dwie: 2/5(bardzo przytarte), dwie: 4/5. Opony zimowe jak w opisie prawie nowe.
Ostatnio zmieniony przez Micros Wto Cze 03, 2014 13:00, w całości zmieniany 2 razy
Powiem tylko że znam to auto od praktycznie pierwszego dnia u obecnego właściciela, sam od czasu do czasu nim jeżdziłem i opis powyżej sporo mija się ze stanem rzeczywistym.
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Poproszę o fakty. Tą opinię może potwierdzić jeszcze 3 znajomych, z którymi oglądaliśmy auto. No i mój czujnik lakieru, którym sprawdzałem po kilka razy.
Celowo nie pisałem jednostronnie negatywnej opinii i starałem się opierać na faktach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum