Witam. Ja miałem podobne problemy z zamkami ale u mnie były padnięte wszystkie cztery, kupiłem trzy od Anglika ale od kierowcy wiadomo nie pasuje, więc pobawiłem się z naprawą i okazało się że te silniczki można rozebrać, w tym od kierowcy wystarczyło że przeczyściłem komutator i działa więc zabrałem się za te które miałem popsute a jeszcze ich nie wywaliłem, okazało się że następne dwa zamki (silniczki) udało się wyczyścić i znowu chodzą tylko jeden nie udało się naprawić. Myśle że zanim ktoś kupi nowe zamki warto się pokusić o naprawe jak się nie uda to itak kupimy nowe. Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 10, 2009 00:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Fotoporadnik już prawie gotowy dajcie mi jeszcze dzień i cos wrzucę, a jeśli chodzi o silniczki to były ściągane z Japonii kolega mi kupował bo tam była ale teraz jest już nieosiagalne pozyskanie ich od niego, szukałem także we wszystkich hurtowniach elektrycznych i nikt ich nie ściąga widziałem kiedyś gdzies na stronie niemieckiej były ale dość drogie ok 20 Euro, wystarczy pozyskać zamek z anglika po odpowiedniej stronie i przełożyć i bedzie ok.
_________________ ROVER 75 ......:::Lublin:::.......
Jeśli pomogłem kliknij POMÓGŁ
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 48 Skąd: Lubin - obecnie UK
Wysłany: Nie Kwi 26, 2009 12:14
SeniorA - bo pewnie ty mi odpowiesz - jak wyregulować zamki w drzwiach - u mnie ok - u pasażera z przodu ok - ale z tyłu trzeba sie naszarpac - ja potrafie otwirzyc wszystkie drzwi - ale jak ktos wsiada z tylu - makabra - musze wysiasc i otworzyc - nie jest latwo - jak je wyregulowac ??
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Kwi 26, 2009 14:07
deko77 napisał/a:
SeniorA - bo pewnie ty mi odpowiesz - jak wyregulować zamki w drzwiach -
najpierw na otwartych drzwiach zrób symulację otwierania klamką tzn. grubszym (~ 7 mm ) śrubokrętem wciśnij wystający w otworze drzwiowym zaczep zamka i następnie zwolnij go klamką ( zrób to kilka razy ). Jeśli działa prawidłowo, to przyczyna jest w nie wałściwym położeniu zaczepu stałego przykręconego do nadkola , lub jego niedokręceniu. A jak są kłopoty takie jak przy zamkniętych drzwiach , to musisz się dostać do cięgna zamka , rozpiąć kasetę plstykową ( takie pudełeczko którego pokrywa jest zatrzaśnięta i trzyma cięgno ) w której ustala się długość cięgna .Regulacja polega na otwarciu kasety, odpowiednim przesunięciu cięgna ( tu może wydłużyć kilka mm ) i zaciśnięciu kasety.Zakładam , że od wewnątrz drzwi się otwierają dobrze.
[ Dodano: Nie Kwi 26, 2009 15:17 ]
Przy okazji wyjaśnię zainteresowanym( bo rafalg milczy ), że omawiane silniczki od otwierania i zamykania ,różnią się obrotami oraz długością wałków .
Witam.
Mam R.75 z 2000 r europejczyk i mam problem z zamkiem od drzwi kierowcy. Elektryka zamka nie działa mi od momentu zakupu i to nie jest problem, natomiast stało się coś gorszego, mianowicie przekręciłem samą wkładkę(bębenek) w środku zamka(brak smarowania i wyrobiony kluczyk) i potrzebuję wymienić ten element.
Mam w związku z tym pytanie:
czy wkładka z anglika pasuje do europejskiej wersji?
Być może ktoś ma do sprzedania samą wkładkę. Może być bez kluczyka.
Mój tel. 601 63 93 63
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Witam! Ja natomiast mam problem, bo całkowicie wypadła mi wkładka zamka w roverze 25. Odwiedziłam i obdzwoniłam wszystkie szroty i sklepy z częściami w okolicy, której mieszkam, przejrzałam całe allegro i niestety nie udało mi się kupić wkładki razem z kluczykiem. Stara wkładka wypadła mi prawdopodobnie podczas jazdy. Czy wie ktoś, gdzie mogę dostać taką wkładkę wraz z kluczykiem, może ktoś jest w posiadaniu i chce odsprzedać ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum