PTE, dużo miałeś pierniczenia z montażem za pomocą swoich śrub? ja swoje kupiłem na szrocie i po zamontowaniu przyznam, że przednie odstają mi trochę mniej niż pół centymetra, a tylnie bardzo bardzo odstają. Do tych tylnych było po jednym zaczepie dodatkowo. Nie wiem czemu, ale montując w miejsca śrub z tyłu, nie udało mi się tego dobrze dopasować.
PTE, dużo miałeś pierniczenia z montażem za pomocą swoich śrub? ja swoje kupiłem na szrocie i po zamontowaniu przyznam, że przednie odstają mi trochę mniej niż pół centymetra, a tylnie bardzo bardzo odstają. Do tych tylnych było po jednym zaczepie dodatkowo. Nie wiem czemu, ale montując w miejsca śrub z tyłu, nie udało mi się tego dobrze dopasować.
Pozdrawiam
Nie, montaż przebiegł bardzo sprawnie - oprócz odkręcenie tylnych kół w celu lepszego dostępu, konieczne było - po uprzednim przymierzeniu - jedynie nawiercenie 4 otworów w zderzaku i chlapaczach. Dodatkowo dolne śruby zabezpieczyłem masą Bolla, aby w przyszłości przypadku konieczności demontażu nie trzeba było ciąć ich szlifierką.
Jeśli dobrze nawiercisz otwory, to nic nie powinno (zanadto) odstawać.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
W takim razie będę próbował jeszcze nad tym popracować w tym tygodniu, jeśli pogoda pozwoli
PTE napisał/a:
jedynie nawiercenie 4 otworów w zderzaku i chlapaczach
4 otwory w jednym chlapaczu czy po dwa w każdym?
Po dwa w każdym. W sumie u mnie każdy chlapacz jest zamocowany w trzech miejscach - na 2 wkrętach w górnej i środkowej części oraz na jednej śrubie w dolnej części. Otwór na śrubę jeśli się nie mylę był już zrobiony. Otwory pod wkręty robiłem (jak widać na zdjęciu) w miejscach przetłoczeń chlapacza, gdzie miały trzymać go do rantu zderzaka oryginalne blaszki.
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Dopiero zauważyłem, co dokładnie napisałeś.. Tylko za tylnie tyle dałeś, czy za komplet na całe auto?!
[ Dodano: Sro Lip 22, 2009 00:20 ]
Tak przeglądam znowu ten wątek, bo nie mogę moich tylnych dalej dopasować.. Mam na nich napisane, że są od R200. Może R200 ma inaczej wyprofilowany zderzak z tyłu w tym miejscu niż R25?
Dopiero zauważyłem, co dokładnie napisałeś.. Tylko za tylnie tyle dałeś, czy za komplet na całe auto?!
Sam tył. Wcześniej były po 140zł
Cytat:
Tak przeglądam znowu ten wątek, bo nie mogę moich tylnych dalej dopasować.. Mam na nich napisane, że są od R200. Może R200 ma inaczej wyprofilowany zderzak z tyłu w tym miejscu niż R25?
Całkiem możliwe. A nie są to przypadkiem jakieś podróby?
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Nie, nie są. mają napisane Rover 200 i taką tabelkę z rokiem produkcji czy jakoś tak.. więc od R200 na 100%. Natomiast Ty piszesz, że Twoje są małe i do tego dajesz zdjęcie, więc się zacząłem zastanawiać czy do R25 i R200 są różne Najwyżej sprzedam swoje komuś, kto do R200 bedzie chciał, a sobie kupie u Tomiego jak troche odłożę
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Wrz 07, 2009 19:56
andrzejziom napisał/a:
Witam tez zamierzam się do kupna chociaż na przód chlapaczy do R 620 ...
z chęcią nabył bym oryginalne ale gdzie je kupic .... ?
Zapytaj na forum kogoś, kto handluje częściami do 600ek, poszukaj ich w dziale giełda. Ewentualnie podobne dochodzenie przeprowadź na Allegro i skontaktuj się ze sprzedającymi.
Ja też grzecznie:
mając listwy progowe w ZR podejdą oryginalne chlapacze? RAVE mówi, że nie bardzo. Boki tak się brudzą, że kosmos i chyba rozwiązaniem będą chlapacze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum