_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 13, 2016 15:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przekładki nie są takie złe - zależy kto robił.
Poleca wersję ekologiczną
Progi z tektury i pianki do okien.
Na forum.landhelp.pl opisałem jak pięknie się złożył na lewarku.
A jak przychodzi lato to nawet można ręką podłogę rozebrać i grzyby w lesie zbierać bez wychodzenia.
Jak będę chciał oddać jakieś pieniądze to dam ogłoszenie, albo dam na dom dziecka.
Jeśli zaś będę chciał popełnić seppuku to znajdę bardziej finezyjny sposób
Tylko czy jest sens lepić.
1) Kolega ma starą rewizję dyfra która i tak prędzej czy później się rozleci i uważam że nie ma sensu pakować w to kasy.
Dużo lepszym wyjściem jest zakup nowej rewizji.
Przypominaj mi się co jakiś czas znajomi mają dostęp do anglików rozbitków.
2) Wiskozę teoretycznie można zregenerować. zależy kto i jak to zrobi.
Jak chcesz możesz wysłać do mnie. Wiem jak to zrobić bezpiecznie i porządnie i mam odpowiednie maszyny w spadku po dziadku.
3) Podpory na wiskozie obowiązkowo nowe i nie ten syf za 70zł z Allegro.
Jak szarpało wałem obowiązkowo sprawdź krzyżaki i przegub homikinetyczny.
4) Zobacz luz na flanszy IRD
5) Olej w IRD jak się zagrzał to dobrze by było wymienić a nawet przepłukać dodając płukanki przed zlaniem i robiąc krótką trasę.
Ja używam płukanki Liquid Molly Engine Flusch co 3 wymianę oleju w IRD.
Zalewam dobrym olejem (Ostatnio używam produktów Valvoline i Millers Oil)
Dodaję do oleju 20ml ceramizera i jest idealnie.
Najlepsze co możesz zrobić to szukać nowej rewizji dyfra a wizkoze szybko dac do zrobienia.
Nastaw się też, że może być konieczność wymiany poduszek dyfra i dolnej poduszki silnika.
Ja bym zainwestował w poliuretany.
Raz wsadzisz i spokój na lata.
Zobacz też koniecznie czy nie powyciągało szpilek trzymających wał.
Dla bezpieczeństwa z tyłu dal bym nowe śruby tym bardziej że w GEN są naprawdę tanie.
Jak coś pisz na PW
Ostatnio przerabiałem od zera 3 auta sprowadzę z Włoch z przytartymi wiskozami.
Typowe poflotowki 2003r ale natrzaskane kilometrów i wiskozy kleiły.
1) 47 to jest stara rewizja dyfra - Nie warto kupować takiej nawet po regeneracji.
Nowa rewizja ma symbol 51.
2) Są firmy co robią to taniej i lepiej
3) IRD stara rewizja - Podobnie jak z dyfrem, nie warto.
Poza tym za taka cenę nie wyremontujesz dobrze IRD.
Robione raczej na sztukę niż porządnie.
Same wałki to 1500zł do tego łożyska podkładki rozprężne to sobie policz.
Pewnie jedyne co zrobili to wymienili łożyska i pomalowali wiec zupełnie nie opłacalny interes.
Łożyska kupisz za 500zł do tego podkładki 100-200zł ebay.uk
Przy dostępie do prasy zrobisz to sam w kilka godzin.
Warunek taki że wałki sprawne, nie mniej jednak nie pakował bym kasy w stare IRD.
Jeździć aż zdechnie i kupić nowa rewizję
3) Podpory na wiskozie obowiązkowo nowe i nie ten syf za 70zł z Allegro.
Nie opowiadaj głupot miałem i nie tylko ja te podpory i przelatały u mnie grube tysiące kilometrów a u kumpla już ok 100tys pękło.
Wąchock to są matacze-przekładacze i jak chłopaki piszą, to jest dojenie z kasy. Dyfer poszukaj używany z nowych roczników jak Winu pisze po 2002r ja wstawiłem z 2005r. IRD zbadaj czy jest zabite bo wymiana dla samej wymiany to trochę drogo i też szukaj używki bo regenerowane pojeżdżą tak jak twój dyfer parę kilometrów, tak samo regenerowane dyfry.
Visko polecam zregenerować tu: http://allegro.pl/wiskoza...6049420096.html sam tam robiłem i teraz z przebiegiem 100 tys km śmiga w terenie i działa jak złoto.
Winu napisał/a:
Nic się tam nie zmieniło, nowe są od 2A dokładniej 2A374725 , czyli jakaś połowa 2002 rocznika.
Może masz racje, nie pamiętam kiedy weszła nowa rewizja.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Wymiana dyfra w roczniku 98-01 na nowszy tak czy siak ma sens - zwłaszcza jak w starym rozwalą się łożyska (a jak jeszcze tego nie zrobiły to zaraz to zrobią). Naprawianie starego typu to syzyfowa praca bo i tak problem wróci i to dość szybko (przy moich przebiegach na poziomie 1000 km miesięcznie potrwało to 2 lata)
Nową rewizję poddasz przeglądowi, zmienisz uszczelniacze, olej i ewentualnie łożyska - zapomnisz.
Generalnie zasada jest prosta - roczniki 98-01 mają do wymiany całe przeniesienie napędu na wersję od modeli 2A
Jako że to 1.8 2000, zajmij się też kontrolą silnika (termostat i inne biuletyny) zanim pobiegniesz do sklepu po uszczelkę by usunąć HGF.
głowica była robiona szczelność sprawdzałem termostat wymieniłem jedynie to muszę wymienić uszczelkę od kolektora ssącego bo prawdopodobnie tam mi ucieka płyn chłodniczy (taka możliwość podał mi tutaj sknerko i dziękuje mu bardzo bo wszędzie sucho pod korkiem majonezu brak a do układu wydechowego się nie dostaje wszystko sprawdzone a napęd trza zrobić szybko tylko pewnie ciężko będzie dostać dyfer po 2002r. )
W aukcji jest opisane że auto z 2001 roku, więc albo był na akcji serwisowej, albo ktoś mu kiedyś ten dyfer zmienił. Jak chcesz go sobie odświeżyć to bym go wziął i zrobił serwis - łożyska, uszczelniacze, olej. Będziesz dbał i wymieniał oleje - będzie jeździł
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
może być z auta z niższym rocznikiem bo prowadzona była akcja serwisowa od połowy 2002 roku gdy zmieniono konstrukcje (równocześnie z wdrożeniem do instalacji w nowych autach, wymieniano je w starszych, były jeszcze na gwarancji) Możesz też trafić rocznik 99 i 2000 z nowym dyfrem. Byle numery na obudowie się zgadzały
To czy od anglika nie ma znaczenia, diesel, benzyna cały czas to samo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum