Nic nie wspominasz o synchronizacji pilota z centralką po wymianie barterii, robiłeś ?
Przypomina mi się jeszcze jedno.
Gdzieś na forum jest post jak roverek odmówił posłuszeństwa w okolicach stacji paliw, immo nie chciało sie odblokować. Odholowali auto i okazało się że po opuszczeniu rejonu stacji paliw immo sie naprawiło i działa jak dawniej. O ile dobrze pamiętam autor tego postu wspomiał że coś na stacji paliw zakłócało pracę pilota.
Mi w lutym tak właśnie pilot odmówił na stacji. Wyłączyłem immo kodem i pojechałem poirytowany. Sprawdziłem baterię w pilocie i jak się okazało, że działa odpiąłem akumulator na parę minut i immo ożył i zaczął reagować na piloty.
Od tej pory na tamtej stacji już nie byłem, bo strach
oczywiście podstawa synchronizacja robiłem kilkukrotnie , eeeetam......
no nie Panowie chodzę twardo po ziemi qurcze może coś w tym jest , no ale w warsztacie u niego to samo
[ Dodano: Sro Maj 25, 2016 20:00 ]
No jest problem dość trudny , to jeden z najlepszych elektryków w mojej mieścinie
Sam dzisiaj przyznał że benzynę dużo prościej się robi /wycięcie inno – nawet Rover , niż Rover SDi /, auto jeszcze nie zrobione, byłem u niego ,komputer wypięty na biurku, następnie jakaś płytka elektroniczna na której jest dość dużo cewek, widać na nich cienkie druciki nawinięte znajduje się to obok akumulatora też na wierzchu , jakaś duża skrzynia elektryczna obok od której grube przewody są podpięte pod akumulator. Widziałem jak korzystał ze schematów oraz z dokumentacji technicznej z netu chyba nawet ze strony „roverków”. Z kostki bardzo szerokiej wiele wiele pinów odliczył jakieś pole i przeciął NIEBIESKI przewód , podłączył komputer z Rovera i po przekręceniu kluczyka samochód – silnik zaczął kręcić jednak nie zapalił .Powiedział że to dobry znak – dalej już tam nie byłem bo wiem z doświadczenia że nikt nie lubi jak ktoś go obserwuje . Acha żadne podzespoły elektroniczne nie były zalane po myciu tak elektryk powiedział
sknerko
Cyt” wymienić moduły najlepiej bo pewnie wymiana zestawu startowego (stacyjka immo i komp silnika)będzie tańsza niż to co on ci proponuje”
Gdzie to mogę kupić i ile to może kosztować - to tak profilaktycznie
Pozdrawiam
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
m166, Pisalem tobie jak zrobic zeby obejsc immo podajcie napiecie na cewke i tyle musi odpalic.
Dzięki serdeczne
jutro co prawda Święto skontaktuje się z nim i przypomnę mu o Twojej wskazówce czy się do niej zastosował i jakie są efekty
pozdrawiam
[ Dodano: Sro Maj 25, 2016 22:18 ]
sknerko napisał/a:
m166 napisał/a:
Gdzie to mogę kupić i ile to może kosztować - to tak profilaktycznie
Pozdrawiam
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
m166, Ja i tak mysle ze ludzie ciebie naciagaj bo nie masz pojecia o tym za bardzo
Jak widze ze ktos juz tak kombinuje, mozna tez kosc immo w ecu auta przeprogramowac i odcinasz w tedy tylko linie do immo a ECU i tez smiga. Naprawde te imma w nawet nowych TD sa jeszcze bardziej proste do obejscia jak SD czy SDI
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
sądzę że nie robi co może niestety nie wiedza kosztuje
dzięki
[ Dodano: Wto Maj 31, 2016 17:00 ]
Witam mam remont w domu i brak dostempu do netu , pisze obecnie z androida
Rover nie naprawiony podejrzewaja uszkodzenie komputera
Panowie pokazałem panu elektrykowi te linki odnośnie zestawu startowego ,powiedział że to sa inne komputery inie beda pasować bo w moim Roverze jest komputer Boscha ( boszowski )
niech ci poda numery kompa to poszukasz na allegro zestawu startowego ale i tak podejrzewam że cie na kasę chce porobić bo jak Remigiusz pisze że trzeba +12 dać na pompę i odpali to na bank tak jest. Kto jak kto ale Remigiuszi ogarnia ten silnik w każdej śrubce. Wątpię żeby komp padł prędzej gdzieś styki zardzewiały a on nie potrafi zlokalizować albo wiązka pompy trafiona i też nie zauważył.
Pytanie jest następujące: pisałeś że robiłeś synchronizację pilota i co? jak nacisnąłeś to zamek zadziałał i auto zamknął/otworzył? lampka na środku zegarów przestała migać/swiecić? Lampka w zegarach wogule reaguje na pilot? jeśli nie to albo pilot niesprawny (i to obstawiam bo sam to miałem u siebie) lub zardzewiał padł lub stracił kontakt moduł co odbiera pilota lub coś z immo choć twierdzę że to najmniej prawdopodobne. Jak to dobry elektryk to powinien mieć kompa Autocom niech podłączy i odczyta kod EKA(immobilizera) wbijesz kod kluczykiem i musi zapalić. albo poszukaj kogoś z Autocomem niech podjedzie i odczyta kod wtedy możesz deaktywować immo.
[ Dodano: Wto Maj 31, 2016 20:08 ]
właśnie przyszło mi do głowy a sprawdziliście czujnik bezwładnościowy? może odskoczył lub stracił kontakt/zepsuł się, znam jeden taki przypadek a u mnie potrafił odskoczyć po zjechaniu z krawężnika
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dziękuję za info
Właśnie miałem telefon że na jutro będzie zrobiony .Podałem link dla pana elektryka od tego mojego tematu może przeanalizował go , zobaczymy odezwę się po wszystkim
Sory za ewentualne błędy pisze z komórki
Jeżeli pompa brzeczy a kręci silnikiem i nie odpala to 12v na cewkę paliwa musi odpalić.
Ja bym od najprostszych rzeczy zaczął i potem kogoś z autocom szukał i w tedy można wyłączyć immobiliser żeby śmigać i potem na spokojnie szukać przyczyny.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Rover zrobiony immo wyciente i na razie wszystko śmiga , no tylko centralny zamek - wszystkie drzwi otwierane i zamykane kluczykiem , ale w poźniejszym czasie dostawiam centralke i bedzie pilot , dostałem gwarancje i zapewniał że nie bedzie nic złego działo z powodu wyciecia immo
Dziekuje wszystkim za rady i wskazowki
Pozdrawiam
a jak będzie się działo to oczywiście za friko naprawi? czy powie że to nie wina wyciętego immo?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie wiem to sie zobaczy , dzisiaj zdrowo śmigałem i niby ok jakby coś sie działo to dam znać ,aby wiadomo było czy warto usuwać immo czy też nie po prostu wskazowka dla innych
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum