Wysłany: Sob Paź 14, 2017 22:25 [Rover 75 2.0 CDT] Elektronika wariuje, brak błędów
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam,
Niestety mam poważny problem z moim Roverem, otóż zaczęło się od błahostki, a mianowicie od tak, nagle, przestały działaś kontrolki od kierunków i świateł długich na zegarach tzn. włączyłem kierunkowskaz i normalnie działał i świecił, ale mrugało na zielono na zegarach, także ze środka nie wiedziałem czy wyłączyłem kierunek itd., z długimi podobnie, jeśli przez przypadek mi się włączyły w dzień, to nawet nie wiedziałem o tym ponieważ niebieska ikonka od świateł długich się nie świeciła, reszta działała dobrze i wszystko świeciło.
Niestety sprawa się pogorszyła po kilku dniach, zgasły całkiem zegary (prędkościomierz itp. działa, ale brak podświetlenia), oraz brak jest świateł stopu, wciskam hamulec a z tyłu nic.
Wszystkie bezpieczniki są git, mechanik podpiął pod komputer, wykasował błędy deski rozdzielczej itd. pooglądał auto i powiedział, że nie ma pojęcia co się stało.
Ktoś miał podobny problem? Albo wie jak to rozwiązać?
Może ktoś zna dobrego elektromechanika który by to ogarnął z okolic Kraków - Kielce - Tarnów - Dębica - Mielec - Rzeszów - Tarnobrzeg? Do tych miast mam stosunkowo nie daleko więc jakiś transport by się załatwiło. Tylko pasuje taki elektromechanik który by się faktycznie znał na roverze, bo już zaprowadzałem do niejednego specjalisty który podstawowych rzeczy przy roverze nie wiedział...
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 14, 2017 22:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
To może być wszystko może być problem korozji na stykach, brak masy, przegnita wiązka w nadkolu... z miast, które poleciłeś to albo p. Midowicz w Krakowie, albo Markzo w okolicach Rzeszowa o ile nie grzebie jakiegoś 2.0T
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Wyjmij może jeszcze LCM i wysusz, lub też spróbuj podmienić na inny, zobacz czy wody gdzieś tam nie nalało, odpływy w grodzi masz drożne Może ktoś uszkodził, przycisną, przewody przy pracach serwisowych
Na LCM są dwa zaśniedziałe styki co idą do tej kostki która jest do niego podpięta. Wyczyszczę je dobrze itd. i zobaczymy czy będzie działać.
Odpływy grodzi drożne.
Problemy zaczęły się pojawiać właśnie gdy auto wróciło od mechanika, ale on wymieniał sprzęgło więc przy elektryce nie grzebał.
@Aktualizacja
Wszystko już działa, elektryka naprawiona, wina była zaśniedziałych styków na LCM.
Styki przeczyszczone i popsikane specjalnym preparatem ochronnym do styków.
Dziękuję adam_26 za pomoc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum