a czy przypadkiem nie było 1.8T 190KM? ZTCP w R75. co do wkładania PG1 do R100 to wystarczy zamontować so sanek łape z mgf i poduszke i ot cala rzeźba,m później półosie dorobić i finito
_________________ Pozdrawiam
7Tomi
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 20:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 22:31
No i to chcialem uslyszec, czyli nie jest tak zle z tym pg1. A nie trzeba przypadkiem rzezbic jeszcze ciengien od biegow? Nie no poki co 200KM to byloby az nadto. Mysle ze tak jak pisalem 160-170 by mi wystarczylo Tylko skad wziac silnik 1.8T madafaka
A jednak był.1.8 z głowicą VPHD który dostarczał 190kucy. Niestety montowany tylko do do Lotusa Elise. Aczkolwiek kojarzę że w R75 też były te silniki.
www.elises.co.uk napisał/a:
"The Elise Sport 190 is powered by the 190 VPHD version of the 1.8 K-series engine which develops 190bhp (141kW) at 7500rpm"
1.8 bez turbo VHPD był w MG-TFie i miał 135KM. Taki silnik do R75 wstawiono koledze soulz w miejsce zwykłego 1.8 po nieudanej naprawie HGF (w Białymstoku chyba).
W R75 był tylko 1.8T 150KM, natomiast w MG ZT 160 montowano na początku zdławione 2.5 KV6, a potem 1.8T 160KM.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
1.8 bez turbo VHPD był w MG-TFie i miał 135KM. Taki silnik do R75 wstawiono koledze soulz w miejsce zwykłego 1.8 po nieudanej naprawie HGF (w Białymstoku chyba).
Hmm VHPD?? Nie sadze zeby te glowice montowano w TFach. 135 konny TF to nic innego jak zwykle 1.8 na innych walkach i zmienionym sofcie. Szkoda byloby tej glowicy na tak mala moc. VHPD byly w Lotusach i Caterhamach, ale to nie byly silniki Turbo z tego co kojarze.
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
trollbee, skad masz takie info podaj link do str czy cos bo skoro jest VVC Turbo to komus sie wkoncu udalo zestroic
_________________ Psssssssssssssssssssyyyyt
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Sob Wrz 27, 2008 15:49
http://www.cardomain.com/ride/2738640 - da sie to zrobic jak widac - napewno jest sporo takich autek w obrebie europy glownie na poludniu - nikt nie mowi ze nie da sie - jeszcze do tego na seryjnym kompie im sie udalo - tylko sobie przeliczcie ile to wszystko wyjdzie W zasadzie polowa silnika do wymiany z tego co widze. Koszt - masakra. Ja na pewno nie dam tyle kasy za samochod, ktory bedzie tylko potrafil stac w miejscu i mielic kapciami po miescie bo moze poczujesz ta moc jadac 150 i bedziesz w stanie ja wykorzystac. Watpie czy to fajnie jezdzi tak na codzien.... Zobaczcie sobie filmiki podobnie zrobionej celicy na 300 koni - pewien smieszny projekt Polski zrobiony wlasnie w taki sposob - byla przez chwile nawet na allegro i w paru programach motoryzacyjnych. Tuning totalnie bez pomyslunku i sensu. Auto dostaje baty od 200 konnych autek na torze. Cala para w gwizdek. Jedynie co to sie koledze pochwalisz, ze masz 300 koni ale jak przyjedzie 300 koni prawdziwe zrobione jak nalezy to.......... bedzie wstyd. POZDRO
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Wrz 27, 2008 20:53
Mozna tez popatrzec na civici ktore maja po 300KM i wiecej, albo punto 2.0t 350KM ktore robilo mercedesa CL 63AMG. Wiadomo ze sama moc to nie wszystko trzeba jakos to jeszcze przeniesc na glebe.
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 09:25
Sa, sa. Oczywiscie, ze sa. Zeby skatowac takie AMG do 100 to wcale nawet nie potrzeba cudow bo Lotus juz z toyotowskim 190 konnym silnikiem killuje to jak chce i wiekszosc innych supersamochodow. Mase to ty masz podobna chyba do Lotusa takze 200 koni miec, szpere, sliki i katujesz to wszysztko po kolei. Dlatego lepiej miec 200 fajnie przeniesione i wykorzystane niz 300 idace w gwizdek. Dodatkowo nie ukrywajmy. Turbo nie bedziesz mial bo nie wsadzisz 12 kola w to auto... Ja jeszcze wsadze gora 4 i koniec.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 11:57
Komu sie udalo co
On trzepal tego mecenasa na 400m
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 15:05
Tak oczywiscie. Do 100 i na cwiartke to bez problemu. Wiadomo ze na odcinku 10 kilometrow heheh to sie bardziej mesio rozbuja. Mnie interesuje szybka jazda bardziej na krotkich odcinkach czyli glownie miasto, korki itp., gorskie zakretasy z mojej okolicy czyli Nowy Sacz oraz wypady weekendowe na tor od czasu do czasu. Tutaj nie pokazesz nic duzym ciezkim autem bez kilkuset koni pod maska. Inna liga
szkoda ze nie widac jak to jezdzi mielismy kiedys na forum goscia ktory swapowal do 216 2.0 T i tez nigdy nie zobaczylismy jak to jezdzi, jedynie 1 filmik gdzie byl nie ustawiony itd. Takze dopoki nie zobacze to nie uwierze papier przyjmie wszystko
Pomógł: 8 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 567 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 22:48
Docisk chyba nie byl robiony u Radzikowskiego Chetnie bym sie dowiedzial skad ma sprzeglo. Co do skrzyni to zastecowcy jezdza na skrzyni od gti czyli R65, tylko ze w jej srodek jest wlozona taczka pieniedzy. Przypominam ze R zastecowcow ma 400KM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum