Forum Klubu ROVERki.pl :: Troche na temat 1.8VVC
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Troche na temat 1.8VVC
Autor Wiadomość
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 20:02   

a czy przypadkiem nie było 1.8T 190KM? ZTCP w R75. co do wkładania PG1 do R100 to wystarczy zamontować so sanek łape z mgf i poduszke i ot cala rzeźba,m później półosie dorobić i finito
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 20:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Wrz 25, 2008 22:31   

No i to chcialem uslyszec, czyli nie jest tak zle z tym pg1. A nie trzeba przypadkiem rzezbic jeszcze ciengien od biegow? Nie no poki co 200KM to byloby az nadto. Mysle ze tak jak pisalem 160-170 by mi wystarczylo :) Tylko skad wziac silnik 1.8T madafaka :/
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 06:15   

Seryjnych 1.8 Turbo (190KM) nie bylo.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 06:20   

Senn napisał/a:
Seryjnych 1.8 Turbo (190KM) nie bylo.


A jednak był.1.8 z głowicą VPHD który dostarczał 190kucy. Niestety montowany tylko do do Lotusa Elise. Aczkolwiek kojarzę że w R75 też były te silniki.

www.elises.co.uk napisał/a:
"The Elise Sport 190 is powered by the 190 VPHD version of the 1.8 K-series engine which develops 190bhp (141kW) at 7500rpm"
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 12:53   

Tomi_114 napisał/a:
Aczkolwiek kojarzę że w R75 też były te silniki.

Nie było.

1.8 bez turbo VHPD był w MG-TFie i miał 135KM. Taki silnik do R75 wstawiono koledze soulz w miejsce zwykłego 1.8 po nieudanej naprawie HGF (w Białymstoku chyba).
W R75 był tylko 1.8T 150KM, natomiast w MG ZT 160 montowano na początku zdławione 2.5 KV6, a potem 1.8T 160KM.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 16:20   

jakby ktos znalaz taki silnik niech krzyczy glosno :) Taki 150KM czy 160KM 1.8T, a nawet 140 Km ;)
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Wrz 26, 2008 21:19   

piter34 napisał/a:

1.8 bez turbo VHPD był w MG-TFie i miał 135KM. Taki silnik do R75 wstawiono koledze soulz w miejsce zwykłego 1.8 po nieudanej naprawie HGF (w Białymstoku chyba).


Hmm VHPD?? Nie sadze zeby te glowice montowano w TFach. 135 konny TF to nic innego jak zwykle 1.8 na innych walkach i zmienionym sofcie. Szkoda byloby tej glowicy na tak mala moc. VHPD byly w Lotusach i Caterhamach, ale to nie byly silniki Turbo z tego co kojarze.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
trollbee 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 102
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Wrz 27, 2008 02:35   

Nowe 1.8 VVC Turbo kosztuje 11000£ :grin:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Wrz 27, 2008 09:12   

prawie jak darmo, biore:] A skad mozna miec za darmo ?:P
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sob Wrz 27, 2008 12:56   

trollbee, skad masz takie info ?? podaj link do str czy cos :) bo skoro jest VVC Turbo to komus sie wkoncu udalo zestroic :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Sob Wrz 27, 2008 15:49   

http://www.cardomain.com/ride/2738640 - da sie to zrobic jak widac - napewno jest sporo takich autek w obrebie europy glownie na poludniu - nikt nie mowi ze nie da sie - jeszcze do tego na seryjnym kompie im sie udalo - tylko sobie przeliczcie ile to wszystko wyjdzie ;) W zasadzie polowa silnika do wymiany z tego co widze. Koszt - masakra. Ja na pewno nie dam tyle kasy za samochod, ktory bedzie tylko potrafil stac w miejscu i mielic kapciami po miescie bo moze poczujesz ta moc jadac 150 i bedziesz w stanie ja wykorzystac. Watpie czy to fajnie jezdzi tak na codzien.... Zobaczcie sobie filmiki podobnie zrobionej celicy na 300 koni - pewien smieszny projekt Polski zrobiony wlasnie w taki sposob - byla przez chwile nawet na allegro i w paru programach motoryzacyjnych. Tuning totalnie bez pomyslunku i sensu. Auto dostaje baty od 200 konnych autek na torze. Cala para w gwizdek. Jedynie co to sie koledze pochwalisz, ze masz 300 koni ale jak przyjedzie 300 koni prawdziwe zrobione jak nalezy ;) to.......... bedzie wstyd. POZDRO
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Wrz 27, 2008 20:53   

Mozna tez popatrzec na civici ktore maja po 300KM i wiecej, albo punto 2.0t 350KM ktore robilo mercedesa CL 63AMG. Wiadomo ze sama moc to nie wszystko trzeba jakos to jeszcze przeniesc na glebe.
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 09:25   

Sa, sa. Oczywiscie, ze sa. Zeby skatowac takie AMG do 100 to wcale nawet nie potrzeba cudow bo Lotus juz z toyotowskim 190 konnym silnikiem killuje to jak chce i wiekszosc innych supersamochodow. Mase to ty masz podobna chyba do Lotusa takze 200 koni miec, szpere, sliki i katujesz to wszysztko po kolei. Dlatego lepiej miec 200 fajnie przeniesione i wykorzystane niz 300 idace w gwizdek. Dodatkowo nie ukrywajmy. Turbo nie bedziesz mial bo nie wsadzisz 12 kola w to auto... Ja jeszcze wsadze gora 4 i koniec.
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 11:42   

A jak mu sie udalo przeniesc taka moc za pomoca skrzyni z 214Si :shock: ?
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 11:57   

Komu sie udalo co ??

On trzepal tego mecenasa na 400m ;)
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 15:05   

Tak oczywiscie. Do 100 i na cwiartke to bez problemu. Wiadomo ze na odcinku 10 kilometrow heheh to sie bardziej mesio rozbuja. Mnie interesuje szybka jazda bardziej na krotkich odcinkach czyli glownie miasto, korki itp., gorskie zakretasy z mojej okolicy czyli Nowy Sacz oraz wypady weekendowe na tor od czasu do czasu. Tutaj nie pokazesz nic duzym ciezkim autem bez kilkuset koni pod maska. Inna liga ;)
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 18:17   

Kamil Luczak napisał/a:
Komu sie udalo co ??

On trzepal tego mecenasa na 400m ;)


No mowie o tym Roverku 200Vi, 270KM i 350Nm. W spisie modyfikacji ma podane ze skrzynia jest z 214Si. Troche jakby ponad jej mozliwosci :wink:
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 18:38   

Skrzynia jak skrzynia, ale sprzeglo. Inna sprawa ze docisk ma konkretny :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 20:38   

szkoda ze nie widac jak to jezdzi :P mielismy kiedys na forum goscia ktory swapowal do 216 2.0 T i tez nigdy nie zobaczylismy jak to jezdzi, jedynie 1 filmik gdzie byl nie ustawiony itd. Takze dopoki nie zobacze to nie uwierze :P papier przyjmie wszystko ;)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Wrz 28, 2008 22:48   

Docisk chyba nie byl robiony u Radzikowskiego :P Chetnie bym sie dowiedzial skad ma sprzeglo. Co do skrzyni to zastecowcy jezdza na skrzyni od gti czyli R65, tylko ze w jej srodek jest wlozona taczka pieniedzy. Przypominam ze R zastecowcow ma 400KM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Zamiana 1.8i na 1.8VVC
Zamiana 1.8i na 1.8VVC czy to jest mozliwe??
piotrek1987 Tuning mechaniczny 33 Czw Lip 12, 2007 20:09
freestyler
Brak nowych postów [MG ZR] swap z 1.8vvc na 2.0t
scorpion Tuning mechaniczny 34 Pią Kwi 12, 2013 16:12
scorpion
Brak nowych postów [1.8VVC] dolozenie Turbo
kamil_luczak Tuning mechaniczny 33 Nie Paź 04, 2009 10:12
TomC
Brak nowych postów Nitro w 1.8VVC ZALOZONE I DZIALA
kamil_luczak Tuning mechaniczny 48 Pią Kwi 18, 2008 08:35
kamil_luczak
Brak nowych postów [K16 1.8 1.8VVC] Test wplywu katalizatora na osiagi - tekst.
Wycinac czy nie wycinac zeby zyskac KM nie tylko mentalnie ;).
secio Tuning mechaniczny 10 Pon Maj 19, 2008 11:32
michone



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink