tu się nie zgodzę
mam u siebie właśnie 140KM i 320Nm, ale seteczkę robi w 9,5s (dane fabryczne) - pewnie, waga robi swoje, ale o ile musiałbym mieć mniej KG, żeby zdjąć przynajmniej te 1,5s?
Ale z czym się nie zgadzasz? Skoro Twój ma 140KM i nie robi setki w 8 sekund czyli mam racje R musiał by mieć ponad 140KM...
Firq napisał/a:
Cytat:
aby robić faktycznie setkę w 8s musiał by mieć ponad 140km i 300nm
BAJKI
Nie zobaczę nie uwierzę pokaż mi pomiar z g-techa z wynikiem 8s przy sporo poniżej 140KM, a uwierzę
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 16, 2009 10:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pływak, jak chcesz przewioze cię ibizą 1.9 afn 130 ale o niutkach nie wspomnę i obaczysz w ile robi 100 to zmienisz zdanie Wiem ze seat to nie Rover a Rover to nie Seat ale chodzi mi o to ze aby przekonać co nie których ze zeby pokonać barierę 8s nie trzeba rakiety ani nawet 140 km Rover 220 sdi jest sam w sobie mocny jest tez lekki może Botanix jeszczego troche odchudził ? Pozatym oglądałeś ten filmik ? To było przed modami bez żadnego coolera Dodam tylko ze auto jest w trakcie dalszych modów i dlatego tez kupiłem r 620 zebym mial czy jeździć ale i tak żadnego nie mam zamiaru sprzedać prędzej czy później
Pływak, jak chcesz przewioze cię ibizą 1.9 afn 130 ale o niutkach nie wspomnę i obaczysz w ile robi 100 to zmienisz zdanie Wiem ze seat to nie Rover a Rover to nie Seat ale chodzi mi o to ze aby przekonać co nie których ze zeby pokonać barierę 8s nie trzeba rakiety ani nawet 140 km
Śmigałem A3 z ASZ i robiła setkę w jakieś 9s
Cytat:
Rover 220 sdi jest sam w sobie mocny jest tez lekki może Botanix jeszczego troche odchudził ?
Porządne car audio i odchudzenie?
Cytat:
Pozatym oglądałeś ten filmik ? To było przed modami bez żadnego coolera Dodam tylko ze auto jest w trakcie dalszych modów i dlatego tez kupiłem r 620 zebym mial czy jeździć ale i tak żadnego nie mam zamiaru sprzedać prędzej czy później
Nie oglądałem nie ma już na serwerze Ale i tak uważam taki pomiar za mało miarodajny... Wierze, że R 220sdi jest w stanie setkę zrobić w 8s ale nie z osiągami zbliżonymi do serii...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
aaa Sory nie wiedziałem ze to jeżdżący PROTECTOR To ja nie wiem ja po prostu mówie z własnego doświadczenia ze po coolerze od sprajta 2.9td, ciśnieniu 1.7 - 1.8 bara na turbo, kat out i przyśpieszeniu mierzonym na nawigacji taki programem fajnym czas do 100 wychodził mi w granicach od 8.3 do 8.8 Powtarzalność 6 razy te same wyniki w tych granicach. 60-100 na IV biegu przecietnie 6 s pare razy trosze mniej ale troszke Wiec wyniki jak na takie mody są dość dobre Ale mówie to są moje doświadczenia i pod tym sie moege podpisać Nie wiem co siedzi u Botanixa moze on się wypowie jak to przeczyta
Pozdrawiam Koledzy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 242 Skąd: warszawa
Wysłany: Pon Lis 16, 2009 11:52
z tego co wiem to ponad 1100 waży mój 1.8 benzyna. nie wiem czy 2 l diesiel jest lżejszy?
wiem, że te samochody ważą trochę więcej ale mocy też mają trochę, chodziło mi o to że są to różne konstrukcje (żeby nie podawać przykładu 7 samochodów z tym samym silnikiem).
[ Dodano: Pon Lis 16, 2009 11:52 ]
Krzysi3k5 napisał/a:
Poza tym automat zjada trochę.
jaki automat - tu chyba wersje 6-biegowe manuale i DSG 6 stopniowa
Roj, Dlaczego porównujesz generalnie auta ale wymieniasz tutaj skrzynie DSG Która jest stworzona do jeszcze lepszego przyśpieszania jak najmniejszych strat i w ogóle jest duzo nowocześniejszym urządzeniem niż nasze podcziwe manuale co ? Myslisz ze ma sens takie porównanie Bo moim zdaniem nie Bo to jak byś porównywał 1.9 d do np 1.9 ARL
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 242 Skąd: warszawa
Wysłany: Pon Lis 16, 2009 14:39
ale przecież NAWET POMIMO tej LEPSZEJ niż nasze manuale skrzyni golf i audi z MOCNIEJSZYMI i NOWSZYMI silnikami mają powyżej 8 sec (różnica wagi jest oczywiście na korzyść Rovera ale nie jest aż tak duża)
Jeśli takie samochody przy moc/moment 170/350 i skrzyni DSG mają ponad 8 sec to chyba jest to argument żeby nie zgodzić się z Twoim "BAJKI" w odniesieniu do
Cytat:
aby robić faktycznie setkę w 8s musiał by mieć ponad 140km i 300nm
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ty chyba jeszcze nie wiesz jaką role odgrywa waga auta w przyśpieszeniu Według Danych tech Rover 200 sdi 105 hp robi 100 w 9.8 s seryjnie a audi Q5 2.0 tdi 170 hp według danych robi setkę w około 9.5 s ZObacz 65 hp i połowe prawie niutków wiecej i tylko pare setnych sekundy szybciej ?
Audi A4 2.0 tdi Quattro 140 hp 320 niutkóe od 0-100 km/h seryjnie 11.2 s uuuu Dlaczego tak dużo przecież Rover 220 sdi ma tylko 105 hm i robi setke w 9.8 s
o co kaman
Nadal nie rozumiesz Roj, ? Jakieś inne przykłady
Pierwszy z brzegu przy podobnych gabarytach Punto 1.9 130KM 280nm czas do setki 9.5, aut o większej mocy niż R i podobnych rozmiarach które setki w 8s nie zrobią jest masa, A3 TDI, Leon TDI, C4 HDI, 207 HDI i długo by jeszcze wymieniać lepiej zobaczyć jakie auta przy podobnych gabarytach robią 0-100 w 8s wszystkie 140km i w górę. Chciałbym zobaczyć Auto które przy mocy koło 130KM i masie ~1200kg zrobi setkę w 8s. Nie mam zamiaru się z nikim sprzeczać ani nic udowadniać ale po prostu ciężko takie auto znaleźć przeszukuje różne bazy z danymi technicznymi i nic mi na razie w oko nie wpadło jak ktoś coś znajdzie to niech wrzuci...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Jak chcesz zobaczyć na własne oczy to moze cię przewieźć w którąś sobote ibizką 135 hp Radzia Wezme navi z programem i zobaczymy co wystuka Ale musze któryś weekend wyhaczyć wolny
oj widzę zaciętą walke nie wiem czy to coś wniesie do tematu...ale moge powiedzieć że objechałem kumpla(Honda Civic 1,5 po paru modach 120KM i 144Nm) o ~ długość samochodu który wg G-tech'a ma średnio 8,8s do 100km/h a mam silniczek 1,6 16V po minimalnych przeróbkach (KM ani NM nie znam bo nie byłem na hamowni) więc moge powiedzieć że wcale nie trzeba mieć 140Km żeby robić setke w 8,...s.
Jak chcesz zobaczyć na własne oczy to moze cię przewieźć w którąś sobote ibizką 135 hp Radzia Wezme navi z programem i zobaczymy co wystuka Ale musze któryś weekend wyhaczyć wolny
Napisał byś w piątek i już byśmy testowali bo to był mój ostatni (nie licząc świąt) wolny weekend w tym roku Ale sądzę że wykręci 8 z hakiem czyli moje zdanie, że aby wykręcić 8s musiał by mieć 140km się potwierdzi.... Tak z ciekawości jakie masz oprogramowanie na navi? Bo właśnie szukam jakiegoś programu do pomiaru przyspieszenia i na razie znalazłem tylko jeden VisualGPS na ale z tego co czytam to jego wyników nie należy traktować poważnie, a chętnie bym potestował jakieś dobre oprogramowanie...
Foczes napisał/a:
oj widzę zaciętą walke nie wiem czy to coś wniesie do tematu...ale moge powiedzieć że objechałem kumpla(Honda Civic 1,5 po paru modach 120KM i 144Nm) o ~ długość samochodu który wg G-tech'a ma średnio 8,8s do 100km/h a mam silniczek 1,6 16V po minimalnych przeróbkach (KM ani NM nie znam bo nie byłem na hamowni) więc moge powiedzieć że wcale nie trzeba mieć 140Km żeby robić setke w 8,...s.
Nadal nie widzę nigdzie 8s. Długość samochodu przy ok 140km/h to 0,1s więc nawet jeśli przyjmiemy, ze tym razem również civic wykręcił 8,8s to Twój miał ~8,7s nadal bliżej do 9s niż 8. Jeśli mierzył g-techem to pewnie ktoś od Was z e-xtreme ma do niego dostęp może dało by rade załatwić na jakiś dzień wtedy wynik będzie miarodajny...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 242 Skąd: warszawa
Wysłany: Wto Lis 17, 2009 11:30
Firq napisał/a:
Nadal nie rozumiesz Roj, ? Jakieś inne przykłady
no nie wiem kto nie rozumie, Ty podajesz przykład audi a5 a ja a3, to kto tu nie rozumie, stary?
wiem, że masa jest bardzo ważna, ale Ty chyba myślisz że jak łatwo jest urwać z 9,8 do 9,2 to tak samo można sobie urywać z 8,5 do 7,8
wiem, że masz profesjonalne navi, które pokazuje że robisz seteczkę w 7 sekund ale np. skoro operujemy danymi producentów to znajdź dyszla, który robi poniżej 8 sec 0-100. chyba, że Twój rover waży poniżej 700 kg to ok.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
hehe moge podać parę przykładów dyszli które robią setkę poniżej 8s Chociaż by Golf 4 ARL + chips , lub ASZ + chips, ewentualnie jakiś 115hp z turbawką od arl'a i sprajtowym coolerem +chips, nawet kiedyś Ibiza na blachach PPL znajomego 160KM robiła setke poniżej 8s
hehe moge podać parę przykładów dyszli które robią setkę poniżej 8s Chociaż by Golf 4 ARL + chips , lub ASZ + chips, ewentualnie jakiś 115hp z turbawką od arl'a i sprajtowym coolerem +chips, nawet kiedyś Ibiza na blachach PPL znajomego 160KM robiła setke poniżej 8s
Czyli kolejne potwierdzenie mojej teorii ASZ + chip od 150km 340nm i w góre, ARL + chip 170km niektórzy robią i po 200KM i te auta zdecydowanie są w stanie zejść <8s. Znajomego A3 ASZ tak jak pisałem bez chipa robiło setkę w granicach 9s. R 220SDI w ~140KM jeszcze nie widziałem ale tu liczę na Friq'a bo coś pisał o dalszych modyfikacjach
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Kwi 2009 Posty: 242 Skąd: warszawa
Wysłany: Wto Lis 17, 2009 13:07
Cytat:
skoro operujemy danymi producentów to znajdź dyszla, który robi poniżej 8 sec 0-100.
Foczes napisał/a:
hehe moge podać parę przykładów dyszli które robią setkę poniżej 8s Chociaż by Golf 4 ARL + chips , lub ASZ + chips, ewentualnie jakiś 115hp z turbawką od arl'a i sprajtowym coolerem +chips
(rozumiem, że na stronie VW znajdę dane producenta dot. przyspieszenia w takich konfiguracjach?)
a wszystko to piszesz nie zgadzając się z tezą:
Cytat:
aby robić faktycznie setkę w 8s musiał by mieć ponad 140km i 300nm
argumentując
Foczes napisał/a:
nawet kiedyś Ibiza na blachach PPL znajomego 160KM robiła setke poniżej 8s
a ja ciemny dalej nie kumam a przeciez tu takie logiczne wszystko..
Roj ja tylko podawałem przykłady Jestem bezstronny, aczkolwiek wiem...że w benzynie da się osiągnąć 8s mając mniej niż 140KM(Bierze ktoś wogóle pod uwage Moment obrotowy?).Z tego co pamiętam kolega Kolin który miał Rovera 214Si + Dolot+wydech,wałki,i strojenie, uzyskał wynik 131KM 163 Nm i setke w 8.25s.(http://www.polskajazda.pl/Samochody/Rover/200/14354)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum