Forum Klubu ROVERki.pl :: Pan nie chce odesłać towaru na reklamację tylko chce gotówkę
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Pan nie chce odesłać towaru na reklamację tylko chce gotówkę
Autor Wiadomość
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 13:15   Pan nie chce odesłać towaru na reklamację tylko chce gotówkę

Witam, mam taki problem.

Jako, że kolega posiada firmę i handluje na allegro między innymi nawigacjami.

Pewien Pan zakupił nawigację, stwierdził, że nie działa poprawnie bo się przycina. Zaproponowaliśmy odesłanie towaru natychmiastowo i wymianę na nowy.

Obywatel odmówił, twierdząc, że się przeprowadził i nie ma czasu na takie gierki, bo korzysta z tej nawigacji w nowym mieście, mimo, że się przycina ona. Zaoferowaliśmy pomoc telfoniczną 3h wisieliśmy na tel aby pomóc przez telefon. Niestety urządzenie przycina i nic się nie da zrobić.

Po wielu próbach i prośbach obywatel odmówił odesłania i powiedział, że zrobi to za miesiąc. Po miesiącu się skontaktował i zapytał ile to trwa? Odpowiedzieliśmy do 14 dni od momentu odebrania przesyłki, po czym stwierdził, że nie może czekać tak długo, ponieważ dalej nie zna miasta i musi to trwać 6 dni. Rzecz niemożliwa.

Na szczęście urządzenia były kupione w selgrosie i mamy nasze rachunki. Zaproponowaliśmy podesłanie rachunku do obywatela aby sam sobie to oddal w swoim selgrosie - okazało się że ma raptem 15km.

Podał adres, wysłaliśmy list z fakturką. Po 5 dniach zaczeły się telefony z obelgami, że firma gów.o warta itp. Po 10 dniach wrócił zwrot z dopiskiem adres niekompletny. Zadzwoniliśmy, i mówimy, że adres niekompletny - tak pisze. Po czym szanowny obywatel stwierdził, że jednak podał Zły adres i przeprosił. Wysłaliśmy to ponownie w wtorek, ekonomicznym poleconym. Do dziś nie przyszło - ma takie prawo, w końcunie priorytet.

Obywatel stwierdził, że zgodnie z prawem chce zwrócić towar, i jak widzimy procedurę zwrotu towaru.


Uważam, że nie ma do tego prawa, ponieważ 7 dniowy okres się skończył, oferujemy do tej pory naprawę urządzenia, jednak obywatel go nie chce odesłać, bo mu to za długo. Po 3 miesiącach użytkowania (stan urządzenia nieznany) chce go odesłać i rządać 100% zwrotu gotówki ponieważ towar jest niesprawny.

Ręce opadają, co robic ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 13:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
shudder 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 84
Skąd: Brzesko/Kraków



Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 13:45   

wg mnie po tak długim czasie nie ma prawa żądać zwrotu kasy. Jakby odesłał od razu to co innego. Nawet bez podawania przyczyny, bo o ile się nie mylę to jest taka możliwość w zakupach internetowych (10 dni od zakupu czy coś takiego)... No chyba, że prawo się zmieniło...
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 14:18   

Mógłby ktoś to jakoś ładnie ubrać w słowa, abyśmy mogli to podesłać dziwnemu obywatelowi?

shudder, oferowaliśmy zwrot w pierwszym miesiącu, ale nie będziemy zwracać towaru po 3 mc, kiedy osoba się przyznaje,że korzysta cały czas z urządzenia.
 
 
claudii 




Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 30 Sie 2010
Posty: 86
Skąd: Olsztyn

Rover 600

Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 14:42   

szczerze... to tu nie ma co ubierać w słowa, koleś jest zwykłym naciągaczem i tyle.
Co to kogo obchodzi że on miasta nie zna, niech se kupi papierową mapę, daję 100% gwarancji że mu się nie będzie zacinać. :mrgreen:

Towar można zwrócić w ciągu 10dni od zakupu w stanie NIENARUSZONYM a jeśli mu coś źle działa to teraz pozostaje mu tylko serwis gwarancyjny.

A jeśli chodzi o te zacinanie to chyba większość ma dziwne zamuły, zwłaszcza na skrzyżowaniach ja zdążyłam się do tego przyzwyczaić :wink:
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 14:53   

wielkie dzięki ! tekst z mapą papierową zadziałał, i obywatel będzie czekał cierpliwie na fakturkę :mrgreen:

Pomógł rozdane, temat zakończony :)

Dziękuję i pozdrawiam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów chce kupić ale jeszcze nie rejestrować...
Matius Prawo i ubezpieczenia 16 Pon Maj 17, 2010 21:38
TheArt
Brak nowych postów Allegro, brak wysłki zakupionego towaru
czort Prawo i ubezpieczenia 14 Sro Kwi 03, 2013 12:25
Rom
Brak nowych postów Sklep nie ma towaru który musi mi wydać
memphisto Prawo i ubezpieczenia 8 Nie Lip 04, 2010 08:26
darek_wp
Brak nowych postów [Zaliczka] Sprzedający nie chce oddać "zaliczki"..
Wydryszek Prawo i ubezpieczenia 10 Pon Mar 15, 2010 10:55
Wydryszek
Brak nowych postów polskie drogi... uszkodzona felga i nie tylko :( pilne !!!
dobryziom Prawo i ubezpieczenia 62 Wto Sty 21, 2014 11:08
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink