Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200] Usunięcie katalizatora
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r200] Usunięcie katalizatora
Autor Wiadomość
asgard88 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 147
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Lip 13, 2010 10:05   

Dzieki za pomoc, zrobiłem osemke z druta i podwiesiłem na tej rurze co sie urwała. Zapłaciłem 40zl i katalizator czeka w bagażniku na sprzedanie :smile: Jedynie co to "portki" trochę na łączeniu sie sypia, sprawdzil jaki koszt, ponad 400zl ta cześć co mnie przeraziło mocno :neutral:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 13, 2010 10:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Lisus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 233
Skąd: Poznań!

Rover 200

Wysłany: Wto Lip 13, 2010 10:45   

asgard88 napisał/a:
Jedynie co to "portki" trochę na łączeniu sie sypia, sprawdzil jaki koszt, ponad 400zl ta cześć co mnie przeraziło mocno :neutral:

Jeśli chodzi Ci o tą dwururkę z łączem elastycznym to też powiedzieli mi że do wymiany jest, też sprawdzili ile kosztuje i powiedział że 280zł a nie 400 ;)
_________________
Ludzie szybko jeżdżą, bo nie mają wyobraźni... Ja zapi**dalam, bo umiem ;]
 
 
asgard88 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 147
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Lip 16, 2010 09:06   

Tak, chodzi o to, a dokładnie te łączenia sie sypia juz http://img716.imageshack..../1141460681.jpg i trzeba szybko zmienić ale z ta cena to przesadził ostro :razz:
 
 
 
Lisus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 233
Skąd: Poznań!

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 16, 2010 10:33   

Dokładnie tą samą część mam do wymiany... Tylko drogie to cholerstwo jak nie wiem...

PS. Jak się ta część fachowo nazywa?
_________________
Ludzie szybko jeżdżą, bo nie mają wyobraźni... Ja zapi**dalam, bo umiem ;]
 
 
asgard88 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 147
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Lip 16, 2010 16:25   

Rura kolektorowa/portki. Na allegro patrz dokładnie bo większość sa do kanciakow.
 
 
 
Lisus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 233
Skąd: Poznań!

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 16, 2010 16:45   

Przejade się raczej do jakiegoś Moto Hurtu, może znajdę taniej niż mi powiedzieli w warsztacie (280zł) .
_________________
Ludzie szybko jeżdżą, bo nie mają wyobraźni... Ja zapi**dalam, bo umiem ;]
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 16, 2010 17:36   

Strumienice wsadz
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Lisus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 233
Skąd: Poznań!

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 16, 2010 18:23   

Raptile napisał/a:
Strumienice wsadz

Czytasz temat od początku i wiesz o co chodzi, czy przeczytałeś tylko tytuł i tak palnąłeś?
Bo nijak nie pasuje to do tego o czym rozmawiamy tutaj ;]
_________________
Ludzie szybko jeżdżą, bo nie mają wyobraźni... Ja zapi**dalam, bo umiem ;]
 
 
asgard88 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2008
Posty: 147
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Lip 19, 2010 11:03   

Jak ocenić wartość kata żeby zbyt tanio nie sprzedać, co wpisze w google to w Lodzi chyba jeden koleś ma monopol na to bo ciągle ten sam nr telefonu :razz: :mrgreen: Zdjęcia tez duzo nie powiedza pewnie:


http://img829.imageshack....26/lgim0002.jpg
http://img840.imageshack....80/lgim0003.jpg

Za dużo za tego złomka nie dostane
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Lip 19, 2010 11:28   

Od benzyny trochę mniej chyba jak od diesla. Zrób fotkę temu numerowi kata i wystaw na allegro :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Foczes 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 101
Skąd: Kalisz

Rover 200

Wysłany: Wto Lip 27, 2010 10:29   

asgard88 napisał/a:
Tak, chodzi o to, a dokładnie te łączenia sie sypia juz http://img716.imageshack..../1141460681.jpg i trzeba szybko zmienić ale z ta cena to przesadził ostro :razz:


Miałem ten sam problem z "portkami" , dałem znajomemu "tłumikarzowi" i ogarnął temat za 50zł. , dobrał je z używek od czegoś innego chyba - wyglądają jak ori :wink: a też bałem się kosztów rzędu 300pln.
_________________
...::: Streetracing Team Kalisz :::...
http://www.e-xtreme.info/index.php
 
 
 
boo12 



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 37
Skąd: krk



Wysłany: Wto Paź 18, 2011 22:04   

jesli chodzi o katalizator to niektorym katalizator nie jest wbijany w dowód rejstracyjny jesli nie ma po pojemności silnika oznaczenia "KAT" to smialo wycinać
_________________
Kuba
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 21, 2011 08:19   

Albo coś co wygląda jak KAT a jest tylko rurą przelotową. Jeśli nie wezmą na analizator spalin (a u mnie w mieście jeszcze nigdy tego nie zrobili) to guzik będą wiedzieć podczas przeglądu. Chyba że słabo kumaci to i analizator tez im nic nie da :D Co do Diesla przeczytaj temat Remiego o 'wolnym wydechu w dieslu' Tam zobaczysz co i jak zrobić. :)
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 21, 2011 14:57   

Mozna i tez bez Kata przejść emisje spalin nawet w Benzyniaku trzeba tylko odpowiednio zmodyfikować wydech żeby były zwężenia :wink:

W Dieslu z tego co wiem się nie bada jakość spalin tylko jak bardzo dymi, jakimś takim analizatorem co patrzy ile światła jeszcze przechodzi przez chmurę dymna :wink:

Rozmawiałem ostatnio z ludźmi z TÜV z Niemiec i jeden mi nawet mowil ze byl raz taki przypadek ze gość miał benzyniaka kata orig. nic nie modzone. Spalanie auta normalne wszystko działa, sonda lambda tez, ale emisje spalin nie do przyjęcia :roll: Wiec go nie chciał przepościć, potem mówi ze dziwne i odkręcili kata i mierzyli spaliny zaraz przed katem, i wszystko w zielonym polu :mrgreen: :lol: Tyle na temat katalizatorów :wink: Jak ma już swój wiek to niestety ale pogarsza to tylko niż coś daje :wink:

Co do Diesla to KAT nie potrafi zredukowac NOx jak np w Benzyniaku, tutaj jest EGR żeby to obniżyć. Obniza tylko CmHn oraz CO :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
boo12 



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 37
Skąd: krk



Wysłany: Pią Paź 21, 2011 21:16   

kolego Remi55 tutaj nie chodzi o pomiar czystości spalin bo to sie ta fachowo nazywa tylko chodzi o fakt że jeśli ktoś ma katalizator wbity w dowód rejestracyjny to jeśli go nie ma to nie dostaniesz dopuszczenia do ruchu a jak ktoś ma problem z czystością spalin z kat czy bez to zasada na przejscie tematu jest bardzo prosta sitko od zlewozmywaka i wata w środkowy tłumik oczywiscie przed wsadzeniem oczywiscie musi być wygrzany wydech zeby nie zalac waty bo wtedy na hol do przeglądu jedynie
a co do egr to jest dopalanie cząstek stalych tzw 5 wtrysk to jest totalna kpina dopiero naprawa egr w serwisie 500 usuniecie 800 u nieautoryzowanego, a naprawa wygląda tak że w tym tak zwanym egr zbiera sie syf jak sie mało jezdzi chłopaki w autoryzowanych serwisach kładą cegłe na pedał gazu i ogien ok 1h zeby wypalic to co zostalo no i rok w rok to samo kurrrr.. egr sie komus nudziło żeby nabijać koszty przy przeglądach a czystość spalin o ok 5% lepsza niż przy katalizatorach tak wiec tyle z mojej strony pozdrawiam
_________________
Kuba
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Paź 21, 2011 22:01   

To sie nie nazywa egr tylko DPF ;) i nie cegłę tylko się włącza program "oczyszczający" hehe w praktyce na to samo wychodzi...
 
 
boo12 



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 37
Skąd: krk



Wysłany: Sob Paź 22, 2011 13:59   

moze i tak ale chyba kazdy producent nazywa to inaczej tak wiec cieszcie sie ci którzy macie auta z przed 2009 r
_________________
Kuba
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 22, 2011 23:00   

EGR to EGR ... DPF to DPF ;-)
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
boo12 



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 37
Skąd: krk



Wysłany: Nie Paź 23, 2011 10:07   

przepraszam wiec za pomylke :oops:
_________________
Kuba
 
 
Bartek8508 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 139
Skąd: Szczecin



Wysłany: Nie Paź 23, 2011 17:25   

boo12 napisał/a:
chłopaki w autoryzowanych serwisach kładą cegłe na pedał gazu i ogien ok 1h zeby wypalic to co zostalo no i rok w rok to samo kurrrr..


Tylko trzeba uważać żeby DPFa nie zapchać urwanym zaworem albo czymś innym po godzinie "wypalania" :rotfl:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620SDI] Rura zamiast katalizatora.
funfel Tuning mechaniczny 27 Czw Lis 06, 2008 20:53
Zibski
Brak nowych postów [K16 1.8 1.8VVC] Test wplywu katalizatora na osiagi - tekst.
Wycinac czy nie wycinac zeby zyskac KM nie tylko mentalnie ;).
secio Tuning mechaniczny 10 Pon Maj 19, 2008 11:32
michone
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] 1,4 16V
m35sie2 Tuning mechaniczny 1 Nie Gru 15, 2013 10:36
greg-si
Brak nowych postów R200 MG-POWER
NFSU9 Tuning mechaniczny 12 Pon Paź 12, 2009 12:36
tian
Brak nowych postów r200 14 8v tlumik
sekns Tuning mechaniczny 6 Czw Sie 18, 2011 10:12
sekns



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink