Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200] Usunięcie katalizatora
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r200] Usunięcie katalizatora
Autor Wiadomość
boo12 



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 37
Skąd: krk



Wysłany: Nie Paź 23, 2011 17:28   

che che najgorzej jak tłok zostanie bo grzechocze potem na wybojach
_________________
Kuba
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 23, 2011 17:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dudekmis 




Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 281
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 23, 2011 23:06   

boo12 napisał/a:
kolego Remi55 tutaj nie chodzi o pomiar czystości spalin bo to sie ta fachowo nazywa tylko chodzi o fakt że jeśli ktoś ma katalizator wbity w dowód rejestracyjny to jeśli go nie ma to nie dostaniesz dopuszczenia do ruchu



Sprawność katalizatora właśnie sprawdza się przez analizator spalin a dokładnie ilość CO.

Jezeli masz wstawioną rure to diagnosta od razu stwierdzi nie zgodnośc i zabierze dowód, ale jak masz wstawiona jakąś imitacje czyli obudowa katalizatora z wspawaną rura to zaczynasz się martwić tylko o spaliny bo inaczej w SKP tego nie sprawdzą.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
boo12 



Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 37
Skąd: krk



Wysłany: Pon Paź 24, 2011 19:19   

a kto by sie bawił w jakies imitacje trzeba miec znajomego diagnoste :mrgreen:
_________________
Kuba
 
 
Bartek8508 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 139
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pon Paź 24, 2011 21:12   

Nie znam osoby, która miała by problemy przy przeglądzie z powodu czystości spalin. Jak samochód nie kopci to nie wzbudza zainteresowania diagnosty tym tematem. Dla nich najważniejsze jest bezpieczeństwo (układ hamulcowy i kierowniczy). Dla spokoju najlepiej wstawić imitację jak wytniemy katalizator. Już ustaliliście, że po ok 120000km i tak nie spełnia swojej roli :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Paź 24, 2011 22:20   

w MG wyciąłem kata i poza spadkiem KM i Nm było okiej ;) auto ma 169kkm i po powtórnym założeniu starego kata wrociły koniki ;) więc zastanówcie się w benzynach n/a nad wycinaniem kata ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
gwidon1701 




Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 66
Skąd: Połczyn Zdrój



Wysłany: Wto Paź 25, 2011 09:56   

Ja rozciąłem kata wyciąłem sam wkład i zaspawałem go z powrotem , spaw jest od góry więc nawet nie widać że coś było kombinowane . A o mierzeniu emisji co nie słyszałem żeby komuś mierzyli na przeglądzie . Tylko za sam wkład raczej nie dostane za wiele .
 
 
dudekmis 




Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 281
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 25, 2011 17:54   

gwidon1701 napisał/a:
A o mierzeniu emisji co nie słyszałem żeby komuś mierzyli na przeglądzie

Bartek8508 napisał/a:
Nie znam osoby, która miała by problemy przy przeglądzie z powodu czystości spalin.


2x z tego powodu nie podbili mi przeglądu. Jak chcesz się przekonać to polecam SKP Warszawa ul. Samochodowa :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
radzio9090 




Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 11
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pią Lis 11, 2011 18:21   

ja kupiłem zr 160 VVC bez kata z sama puszka. który byście polecali ponieważ chce go założyć

http://www.e-tlumiki.pl/product.php?id=5286

albo

http://www.e-tlumiki.pl/product.php?id=5511
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lis 11, 2011 23:14   

można poszukać ori (bo używka jest dość tania), albo zainwestować pare stówek w jakis sportowy kat ;) możesz podjechać do jakiegoś tłumikarza i Ci dobierze uniwersalny na miejscu. BTW nie świeci CI sie check przy jezdzie bez kata?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
radzio9090 




Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 11
Skąd: Zabrze



Wysłany: Sob Lis 12, 2011 14:07   

no własnie świeci się i trochę razi po oczach zwłaszcza wieczorem ;P
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 13, 2011 15:49   

no to zakładaj i powinien przestać ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Pią Gru 30, 2011 16:02   

Ej dziwicie sie ze nie ktorym po wycieciu kata spadaja osiagi a popatrz czy masz dwie sondy. To normalne ze bedzie gorzej chodzil
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sty 01, 2012 20:47   

To, że są 2 sondy to akurat ma małe znaczenie bo ta druga tylko wskazuje czy kat działa i nie ma nic do gadania w kwestii doboru mieszanki. Problem w silniku N/A to zbyt luźny wydech - po przekroczeniu pewnej granicy będzie zawsze spadek zarówno momentu jak i mocy. ps. Dużo ludzi miało problemy z przeglądami w tym i Ja. Jeżeli nie ma takiej potrzeby nie polecam wywalania kata - jedyny plus jaki zauważyłem to ciutkę szybszą reakcja na gaz - ani momentu ani mocy tym nie ugracie nic - natomiast spadek jest pewny :mrgreen: Pozdrawiam
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Nie Sty 01, 2012 22:05   

Bumelant napisał/a:
jedyny plus jaki zauważyłem to ciutkę szybszą reakcja na gaz

Po opróżnieniu kata jest jeszcze ładniejszy dźwięk. :)
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Nie Sty 01, 2012 23:05   

Sadzisz ze po wywaleniu kata odrazu bedziesz mial luzny wydech? Pamietaj ze koncowy jest komorowy.

[ Dodano: Nie Sty 01, 2012 23:05 ]
Na stronie chojnackiego jest dobrze opisany temat wydechow
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 02, 2012 15:08   

a w moim temacie masz wykresy przed i po wywaleniu kata ;) nie polecam usuwanie kata.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sty 02, 2012 16:25   

Markzo, Chłopcy tego nie robią dla osiągów tylko dla dźwięku :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
rovek 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 02, 2012 19:15   

Markzo napisał/a:
a w moim temacie masz wykresy przed i po wywaleniu kata ;) nie polecam usuwanie kata.
Zależy od wydechu.
Remigiusz napisał/a:
Markzo, Chłopcy tego nie robią dla osiągów tylko dla dźwięku :razz:

I dla $. Jednak kat trochę kosztuje.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 02, 2012 23:06   

musisz mieć ciśnienie spalin w wydechu n/a, w turbo moze byc wiadro, w n/a bez doprezenia bedzie guzik a nie moc. A kasy za kata z beny dostaniesz całe nic, kolo 100-150zl, dopiero kat z diesla cos warta (nawet500zl).
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Pon Sty 02, 2012 23:29   

Mówimy tak o ciśnieniu to czemu wydech od 1.4 jest taki sam jak do 1.6? te same średnice ma też od 1.4 75km. I to jest tak wyliczane? :smile: ja jestem w dylemacie czy wywalać bo na jednych stronach do tuningu piszą że tak na drugich nie. Nie wiem po prostu mam małą prędkość max ok 150km/h. Kręci lepiej w pewnych obrotach i nie ma sensu go kręcić ponad 4500obrotów bo już tak nie idzie. Na miejscu na kręciłem do odcinki i jakoś się wkręcał chyba nie najgorzej. Nie wiem czy wina katalizatora czy co?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [620SDI] Rura zamiast katalizatora.
funfel Tuning mechaniczny 27 Czw Lis 06, 2008 20:53
Zibski
Brak nowych postów [K16 1.8 1.8VVC] Test wplywu katalizatora na osiagi - tekst.
Wycinac czy nie wycinac zeby zyskac KM nie tylko mentalnie ;).
secio Tuning mechaniczny 10 Pon Maj 19, 2008 11:32
michone
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] 1,4 16V
m35sie2 Tuning mechaniczny 1 Nie Gru 15, 2013 10:36
greg-si
Brak nowych postów [R200 98r 1,4 v8] BLOW-OFF BOV
bula21 Tuning mechaniczny 4 Czw Wrz 06, 2007 11:41
Owsik
Brak nowych postów [r200 98r. 1,4 16v] Amortyzatory
bula21 Tuning mechaniczny 13 Nie Sty 17, 2010 11:17
michone



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink