Witam mam okazje kupic za grosze Rovera 820 Ti z 92 roku 180 KM. Posiadam MG ZR 1.4 z uszkodzonym silnikiem i zastanawiam sie nad swapem i teraz pytanie czy po za półosiami ktore napewno bede potrzebował od 220 coupe bede musiał jeszcze jakies czesci wymienic na te z 220?? jesli sie nie myle to pewnie chlodnice i wentylatory?? Czy oprócz tego cos jeszcze???? wiem ze najprosciej bylo by kupic calego 220 coupe no ale okazji niestety na nie teraz nie ma a pod nosem mam 820 ti za naprawde niskie pieniadze a oplaca mi sie bo 820 brał by moj brat wiec koszty kupna poszly by na pol. Z gory dziekuje za odpowiedzi.
Autko oczywiście na chodzie?? Głównie mam na mysli stan silnika turbiny i skrzyni biegów... Jeżeli tak i niskie pieniądze to sam bym wziął, bo niestety mój planowany R220 nie przyjedzie z Anglii z pewnym względów. a szkoda bo marzy mi się SWAP.
Witam mam okazje kupic za grosze Rovera 820 Ti z 92 roku 180 KM. Posiadam MG ZR 1.4 z uszkodzonym silnikiem i zastanawiam sie nad swapem i teraz pytanie czy po za półosiami ktore napewno bede potrzebował od 220 coupe bede musiał jeszcze jakies czesci wymienic na te z 220?? jesli sie nie myle to pewnie chlodnice i wentylatory?? Czy oprócz tego cos jeszcze???? wiem ze najprosciej bylo by kupic calego 220 coupe no ale okazji niestety na nie teraz nie ma a pod nosem mam 820 ti za naprawde niskie pieniadze a oplaca mi sie bo 820 brał by moj brat wiec koszty kupna poszly by na pol. Z gory dziekuje za odpowiedzi.
nie jest tak kolorowo proponuje przeczytać cały wątek...
jeżeli jest to kompletne 820Ti ze skrzynią, sprężarką oraz wiązką i kompem za naprawdę małe pieniądze to faktycznie można spróbować. Będzie trochę rzeźby głownie z mocowaniem silnika i upychaniem ale da się to zrobić. Od razu warto zmienić tez hamulce i dostosować wydech...
dobryziom, jesli chodzi o zabawe z mocowaniem silnika to wiem ze moze byc troche zabawy ale dobry mechanik sobie poradzi bez problemu, jesli chodzi o hamulce to pewnie tez bym szukal z R 220 chyba ze sie da zamienic na inne ale to musze poszukac na forum, a wydech to podstawa:D czytałem caly wątek i wywnioskowałem ze najlepiej zrobic swapa z R 220 Coupe ponieważ półosie idealnie pasuja do R 25 czy MG ZR kolega Stanley robil swapa z 620 Ti i mial troche problemow bo musial szukac czesci od R 220 a ja mam okazje kupic 820 ti na chodzie i dlatego sie pytam tutaj bo na pewno macie wieksze pojecie o tym niz ja. Bo silniki wiem ze sa prawie identyczne ale prawie robi wielka roznice:P i dlatego sie pytam co musial bym miec z R 220 zeby zrobic swapa z 820 ti do MG ZR
dobryziom, jesli chodzi o zabawe z mocowaniem silnika to wiem ze moze byc troche zabawy ale dobry mechanik sobie poradzi bez problemu, jesli chodzi o hamulce to pewnie tez bym szukal z R 220 chyba ze sie da zamienic na inne ale to musze poszukac na forum, a wydech to podstawa:D czytałem caly wątek i wywnioskowałem ze najlepiej zrobic swapa z R 220 Coupe ponieważ półosie idealnie pasuja do R 25 czy MG ZR kolega Stanley robil swapa z 620 Ti i mial troche problemow bo musial szukac czesci od R 220 a ja mam okazje kupic 820 ti na chodzie i dlatego sie pytam tutaj bo na pewno macie wieksze pojecie o tym niz ja. Bo silniki wiem ze sa prawie identyczne ale prawie robi wielka roznice:P i dlatego sie pytam co musial bym miec z R 220 zeby zrobic swapa z 820 ti do MG ZR
niestety mocowania silnika to duży problem bo przy dwóch swapach które były zostały źle zrobione co objawiało się przenoszeniem wibracji na budę... wbrew pozorom wymaga to dużego doświadczenia i dokładności. Hamulce radze od razu szukać zacisków z MG ZR160 lub lepiej zacisków z R620 282mm albo legenda 2 tłoczkowego i tarcze 282mm MG swap banalnie prosty a siła hamowania w porównaniu do R220 turbo nieopisana.
dwa swapy ktore tu byly opisane to Stanley i MaciekWawa jemu tez swap nie udal sie?? sadzilem ze wszystko jest ok. Jesli chodzi o mocowania to bede musial poszukac porzadnego mechanika ale czy tacy jeszcze sa??:P no to za info o hamulcach dziekuje Ci:) bede myslal jak cos nad nimi, a to wystarczyc mi beda tylko zaciski, tarcze i klocki czy cos jeszcze musial bym miec?? a na moje poprzednie pytanie znasz odp?? bo wiesz chce jak najwiecej sie tu dowiedziec od ludzi ktorzy mieli z tym styczność albo maja o tym pojecie:)
Temat powoli umiera, ale ja chcę zadać jeszcze kilka pytań.
W silniku 2.0T występuje skrzynia PG1 czyli taka sama jak w 2.0 Diesel który występował seryjnie w R25/200 zatem mocowania od strony skrzyni nie trzeba robić bo jest to oryginalne od R25 w Dieslu? to samo półosie z Diesla?? Dobrze myślę?
Mają mocowanie z tej strony łatwiej zrobić mocowanie silnika tak, żeby wszystkie odległości zachować. No i na koniec dolne mocowanie.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Lip 29, 2010 21:57
Jeżeli masz nadwozie od diesla to skrzynia i jej mocowanie masz już z głowy. półosie również są ok (co prawda wielce prawdopodobne że w turbo półośki mogą być grubsze ale różnica w momencie jaki jest w sdi i ti jest niewielka). Od strony silnika też nie jest źle (posiadacze k-serii prócz 1.8 maja gorzej) jest tam miejsce na poduchę (taką gruchę)
A w 220coupe siedzi tam nieco inna (niższa) poducha
Dodatkowo jest mocowanie do belek przedniej i tylnej tak jak n zdjęciu
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Lip 31, 2010 12:06
Nadwozia z silnikami 1.8 i 2.0diesel mają mocowanie z prawej strony nadwozia takie jak pokazane wyżej. Słabsze wersje benzynowe maja takie mocowanie jak na zdjęciu poniżej:
Chodź wygląda to na znaczną różnicę to myślę że da się to rozsądnie przerobić ale bez spawania się nie obędzie... kol. maciekwawa mógłby się pochwalić zdjęciami z pod maski. On maił 1.4 i wstawił właśnie 2.0 serii T. Belki przedniego zawieszenia miał z R200coupe czyli odeszło mu kombinowanie.
Hmm, ja mocowanie z prawej strony (od pasażera) mam dokładnie takie jak na wyższym zdjęciu zaraz wrzucę jaką fotkę.
Bardziej interesuje mnie mocowanie z lewej strony czyli skrzyni czy budy różnią sie w zależności od silnika czy poprostu do tego samego uchwytu poprzez różne łapy mocuje się i PG1 i R65??
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Sie 01, 2010 18:18
tego to nie wiem niestety. Jest tam kilka dziur w podłużnicy do których przykręca się łapę z poduszką. Przy najbliższej okazji postaram się zrobić zdjęcia
maciekwawa, dawaj jakies filmiki jak to jezdzi 360KM masakra
jak to silnik znosci
jak to przedewszystkim znosi skrzynia (cos z nia robiles??) jakie sprzeglo tam masz??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum