Forum Klubu ROVERki.pl :: swap 2.0 turbo od 600 do 200
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
swap 2.0 turbo od 600 do 200
Autor Wiadomość
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 18:53   

2. zaciski są inne 620TI ma tarcze 282mm inny zaciski i większy klocek ( taki jak w accordzie) R220 ma tarcze 262mm oraz mniejszy zacisk z klockiem.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 18:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 20:17   

A pierwsza kwestia czyli długość półosi?? są takie same czy różnią się?
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 13:54   

Przeguby zewnętrzne inne a i półosie prawdopodobnie inne - rozstaw kół chyba jednak większy jest w R600 niż w R200
 
 
Danen 




Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 11
Skąd: Niepołomice/Kraków

MG ZR

Wysłany: Wto Lip 06, 2010 12:55   

Witam mam okazje kupic za grosze Rovera 820 Ti z 92 roku 180 KM. Posiadam MG ZR 1.4 z uszkodzonym silnikiem i zastanawiam sie nad swapem i teraz pytanie czy po za półosiami ktore napewno bede potrzebował od 220 coupe bede musiał jeszcze jakies czesci wymienic na te z 220?? jesli sie nie myle to pewnie chlodnice i wentylatory?? Czy oprócz tego cos jeszcze???? wiem ze najprosciej bylo by kupic calego 220 coupe no ale okazji niestety na nie teraz nie ma a pod nosem mam 820 ti za naprawde niskie pieniadze a oplaca mi sie bo 820 brał by moj brat wiec koszty kupna poszly by na pol. Z gory dziekuje za odpowiedzi.
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Lip 06, 2010 15:02   

Autko oczywiście na chodzie?? Głównie mam na mysli stan silnika turbiny i skrzyni biegów... Jeżeli tak i niskie pieniądze to sam bym wziął, bo niestety mój planowany R220 nie przyjedzie z Anglii z pewnym względów. a szkoda bo marzy mi się SWAP.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lip 06, 2010 17:59   

Danen napisał/a:
Witam mam okazje kupic za grosze Rovera 820 Ti z 92 roku 180 KM. Posiadam MG ZR 1.4 z uszkodzonym silnikiem i zastanawiam sie nad swapem i teraz pytanie czy po za półosiami ktore napewno bede potrzebował od 220 coupe bede musiał jeszcze jakies czesci wymienic na te z 220?? jesli sie nie myle to pewnie chlodnice i wentylatory?? Czy oprócz tego cos jeszcze???? wiem ze najprosciej bylo by kupic calego 220 coupe no ale okazji niestety na nie teraz nie ma a pod nosem mam 820 ti za naprawde niskie pieniadze a oplaca mi sie bo 820 brał by moj brat wiec koszty kupna poszly by na pol. Z gory dziekuje za odpowiedzi.


nie jest tak kolorowo proponuje przeczytać cały wątek...

jeżeli jest to kompletne 820Ti ze skrzynią, sprężarką oraz wiązką i kompem za naprawdę małe pieniądze to faktycznie można spróbować. Będzie trochę rzeźby głownie z mocowaniem silnika i upychaniem ale da się to zrobić. Od razu warto zmienić tez hamulce i dostosować wydech...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Danen 




Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 11
Skąd: Niepołomice/Kraków

MG ZR

Wysłany: Wto Lip 06, 2010 18:21   

dobryziom, jesli chodzi o zabawe z mocowaniem silnika to wiem ze moze byc troche zabawy ale dobry mechanik sobie poradzi bez problemu, jesli chodzi o hamulce to pewnie tez bym szukal z R 220 chyba ze sie da zamienic na inne ale to musze poszukac na forum, a wydech to podstawa:D czytałem caly wątek i wywnioskowałem ze najlepiej zrobic swapa z R 220 Coupe ponieważ półosie idealnie pasuja do R 25 czy MG ZR kolega Stanley robil swapa z 620 Ti i mial troche problemow bo musial szukac czesci od R 220 a ja mam okazje kupic 820 ti na chodzie i dlatego sie pytam tutaj bo na pewno macie wieksze pojecie o tym niz ja. Bo silniki wiem ze sa prawie identyczne ale prawie robi wielka roznice:P i dlatego sie pytam co musial bym miec z R 220 zeby zrobic swapa z 820 ti do MG ZR
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lip 06, 2010 18:44   

Danen napisał/a:
dobryziom, jesli chodzi o zabawe z mocowaniem silnika to wiem ze moze byc troche zabawy ale dobry mechanik sobie poradzi bez problemu, jesli chodzi o hamulce to pewnie tez bym szukal z R 220 chyba ze sie da zamienic na inne ale to musze poszukac na forum, a wydech to podstawa:D czytałem caly wątek i wywnioskowałem ze najlepiej zrobic swapa z R 220 Coupe ponieważ półosie idealnie pasuja do R 25 czy MG ZR kolega Stanley robil swapa z 620 Ti i mial troche problemow bo musial szukac czesci od R 220 a ja mam okazje kupic 820 ti na chodzie i dlatego sie pytam tutaj bo na pewno macie wieksze pojecie o tym niz ja. Bo silniki wiem ze sa prawie identyczne ale prawie robi wielka roznice:P i dlatego sie pytam co musial bym miec z R 220 zeby zrobic swapa z 820 ti do MG ZR


niestety mocowania silnika to duży problem bo przy dwóch swapach które były zostały źle zrobione co objawiało się przenoszeniem wibracji na budę... wbrew pozorom wymaga to dużego doświadczenia i dokładności. Hamulce radze od razu szukać zacisków z MG ZR160 lub lepiej zacisków z R620 282mm albo legenda 2 tłoczkowego i tarcze 282mm MG swap banalnie prosty a siła hamowania w porównaniu do R220 turbo nieopisana.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Danen 




Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 11
Skąd: Niepołomice/Kraków

MG ZR

Wysłany: Wto Lip 06, 2010 19:44   

dwa swapy ktore tu byly opisane to Stanley i MaciekWawa jemu tez swap nie udal sie?? sadzilem ze wszystko jest ok. Jesli chodzi o mocowania to bede musial poszukac porzadnego mechanika ale czy tacy jeszcze sa??:P no to za info o hamulcach dziekuje Ci:) bede myslal jak cos nad nimi, a to wystarczyc mi beda tylko zaciski, tarcze i klocki czy cos jeszcze musial bym miec?? a na moje poprzednie pytanie znasz odp?? bo wiesz chce jak najwiecej sie tu dowiedziec od ludzi ktorzy mieli z tym styczność albo maja o tym pojecie:)
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lip 29, 2010 17:48   

Temat powoli umiera, ale ja chcę zadać jeszcze kilka pytań.

W silniku 2.0T występuje skrzynia PG1 czyli taka sama jak w 2.0 Diesel który występował seryjnie w R25/200 zatem mocowania od strony skrzyni nie trzeba robić bo jest to oryginalne od R25 w Dieslu? to samo półosie z Diesla?? Dobrze myślę?

Mają mocowanie z tej strony łatwiej zrobić mocowanie silnika tak, żeby wszystkie odległości zachować. No i na koniec dolne mocowanie.
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Lip 29, 2010 21:57   

Jeżeli masz nadwozie od diesla to skrzynia i jej mocowanie masz już z głowy. półosie również są ok (co prawda wielce prawdopodobne że w turbo półośki mogą być grubsze ale różnica w momencie jaki jest w sdi i ti jest niewielka). Od strony silnika też nie jest źle (posiadacze k-serii prócz 1.8 maja gorzej) jest tam miejsce na poduchę (taką gruchę)



A w 220coupe siedzi tam nieco inna (niższa) poducha



Dodatkowo jest mocowanie do belek przedniej i tylnej tak jak n zdjęciu




Zdjęcia zaczerpnięte z forum Rovertech.net a dokładniej z tego tematu "My ZR T series project!"
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Lip 30, 2010 19:23   

Marrkus, dzieki za odpowiedź, ja niestety dysponuję buda od 1.6 a do teraz nie wiedziałem, że buda od diesla się rózni od tej ze słabszymi benzynami.
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Lip 31, 2010 12:06   

Nadwozia z silnikami 1.8 i 2.0diesel mają mocowanie z prawej strony nadwozia takie jak pokazane wyżej. Słabsze wersje benzynowe maja takie mocowanie jak na zdjęciu poniżej:



Chodź wygląda to na znaczną różnicę to myślę że da się to rozsądnie przerobić ale bez spawania się nie obędzie... kol. maciekwawa mógłby się pochwalić zdjęciami z pod maski. On maił 1.4 i wstawił właśnie 2.0 serii T. Belki przedniego zawieszenia miał z R200coupe czyli odeszło mu kombinowanie.
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Lip 31, 2010 17:27   

Hmm, ja mocowanie z prawej strony (od pasażera) mam dokładnie takie jak na wyższym zdjęciu zaraz wrzucę jaką fotkę.








Bardziej interesuje mnie mocowanie z lewej strony czyli skrzyni czy budy różnią sie w zależności od silnika czy poprostu do tego samego uchwytu poprzez różne łapy mocuje się i PG1 i R65??
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Sie 01, 2010 10:21   

O to miła niespodzianka. Zawsze myślałem że mocowanie jest takie jak na zdjęciu z silnikiem 8V.
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Nie Sie 01, 2010 12:20   

A co z tym mocowaniem skrzyni? Różni się w dudzie diesla i słabszej benzyny?
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Sie 01, 2010 18:18   

tego to nie wiem niestety. Jest tam kilka dziur w podłużnicy do których przykręca się łapę z poduszką. Przy najbliższej okazji postaram się zrobić zdjęcia
 
 
maciekwawa 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 527
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Lis 24, 2010 02:00   

eeee... moja przeróbka wyszła i ma się bardzo dobrze autko wyjedzie już za jakiś miesiąc na ulice:) rover ponad 300 koni
_________________
Mój roverek: http://www.polskajazda.pl...Rover/200/24233
ZAPRASZAM! WWW.GAMP-PAINTBALL.PL
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Lis 24, 2010 20:41   

To pogratulować. Napisz coś więcej o przeróbkach
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 26, 2010 18:31   

maciekwawa, dawaj jakies filmiki jak to jezdzi 360KM masakra
jak to silnik znosci
jak to przedewszystkim znosi skrzynia (cos z nia robiles??) jakie sprzeglo tam masz??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR 160] Swap 1.8 vvc na 1.8 turbo z R75
Gość Tuning mechaniczny 32 Sob Sty 10, 2009 23:36
marcinmarcin
Brak nowych postów [MG ZR 160] Swap na k- series 1.8 turbo 150 kucy
Saper Tuning mechaniczny 7 Pią Lis 18, 2011 12:06
marcinmarcin
Brak nowych postów Swap silnika z 220 turbo do 216gti
PabloWRC Tuning mechaniczny 1 Pon Sty 28, 2008 08:12
stanley200
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 11:07
dobryziom
Brak nowych postów [MGF] SWAP 3.0 V6 ??
Maxiking Tuning mechaniczny 23 Nie Sie 07, 2011 20:33
Marrkus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink